lunchconcert ‘High Tea’, Hotel Ruimzicht, Doetinchem

Datum / Tijd
zondag 17 sep 2023
13:00 - 14:30

Het Ettens Mannenkoor is altijd op zoek naar unieke en bijzondere plekken om te zingen. Dit jaar zong het koor al bij de dagelijkse Last Post ceremonie bij de Menenpoort in Ieper (B) ter herdenking van de gevallenen in de eerste wereldoorlog en bij Hotel de Wereld in Wageningen, waar in 1945 de overgave van de Duitse troepen werd getekend. Twee bijzondere plekken. Op 17 september voegt het Ettens Mannenkoor Villa Ruimzicht toe aan dit bijzondere lijstje.

De exclusieve ambiance en de tuinen ademen verhalen die ver teruggaan in de tijd.

Onder de majestueuze rode eik verzorgt het koor in samenwerking met Hotel Villa Ruimzicht een high tea concert.

Waar de chef-koks van Villa Ruimzicht met passie en zorg de menu’s samenstellen, heeft dirigent Nick Moritz met dezelfde passie een passend muziekprogramma voor deze middag samengesteld.

Een tafel is rechtstreeks te reserveren bij Hotel Villa Ruimzicht. Het concert begint om 13:00 uur en zorgt u er alstublieft voor dat u op tijd bent. Dan zorgen de gastheren / -vrouwen ervoor dat u alvast een passend plekje hebt voor de high tea.

Reserveren voor de high tea kan via de mail of telefonisch. De beschikbare plekken zijn namelijk al vrij gehouden voor het concert en de high tea.

Stuur hiervoor een mail naar info@hotelvillaruimzicht.nl of bel naar +31 (0)314 320 680 en vermeldt hierbij met hoeveel personen u komt. Uw reservering is definitief na een (schriftelijke) bevestiging. Kosten high tea: € 27,50 per persoon.

Bron: Villa Ruimzicht

graag vooraf reserveren bij Hotel Ruimzicht