Concert in Terborg met Chorgemeinschaft Voßwinkel-Höingen

Datum / Tijd
vrijdag 11 okt 2024

Gezamenlijk Concert van Ettens Mannenkoor en Chorgemeinschaft Voßwinkel-Höingen

Op vrijdagavond 11 oktober organiseren het Ettens Mannenkoor en Chorgemeinschaft Voßwinkel-Höingen een bijzonder gezamenlijk concert in de Georgiuskerk in Terborg. Dit evenement staat in het teken van gezelligheid, uitwisseling en samen zingen.

Het idee voor de samenwerking tussen de twee koren ontstond uit de koorreis die het Duitse koor maakt naar de Achterhoek.

In 2019 bereikte de Chorgemeinschaft een belangrijke mijlpaal door de titel Meisterchor te ontvangen van het Chorverband NRW. Deze erkenning is een van de hoogste onderscheidingen voor amateurkoren in Noordrijn-Westfalen en toont de uitstekende muzikale prestaties en inzet van het koor.

Het gezamenlijke concert op 11 oktober biedt een mooie gelegenheid om de muziek en de samenwerking tussen de koren te vieren. Iedereen is van harte welkom om deze muzikale avond mee te maken in de Georgiuskerk.

Kaarten kosten €12,50 per stuk

Geplaatst in Public.