U kunt ons boeken

Het organiseren van concerten gaat niet vanzelf. Goede voorbereiding is het halve werk, daarom stopt het Ettens Mannenkoor veel tijd en energie in de voorbereiding van concerten/ evenementen. Hierdoor komen koor en artistieke leiding in een gespreid bed en kunnen zij zich in alle rust voorbereiden en concentreren op het concert. Het koor heeft de beschikking over een concertcommissie waar vanuit de coördinatie gaat.

Deze commissie bestaat uit 2 bestuursleden (concertsecretariaat) en 2 floormanagers, welke op de concertdag aanspreekpunt zijn.

Vanuit een planmatige aanpak zijn er contacten met opdrachtgevers, regelingscommissie, podiumbouw, promotieteam, PR, etc.

Het Ettens Mannenkoor wordt ook door opdrachtgevers ingehuurd voor geven van concerten, waarbij de opdrachtgever de organisatie voor haar rekening neemt. Wij begrijpen heel goed dat het geven van concerten voor hen geen alledaags werk is. Wij proberen hen dan ook van adviezen te voorzien en daar waar nodig te ondersteunen om samen tot een mooi resultaat te komen.

Wilt u ook het Ettens Mannenkoor inhuren voor een mooi concert of van gedachten wisselen over de mogelijkheden tot het geven van een concert.

Neem dan geheel vrijblijvend contact op met concertsecretaris@ettensmannenkoor.nl