Steenovenconcert in teken van 25 jaar jubileum Nick en Armanda

“Het belooft een verrassende avond te worden” stond er in het informatie bericht voor de leden en dirigenten. Dit was precies dezelfde tekst als in het informatiebericht welke gebruikt is voor het steenoven concert van 2012. U weet het misschien nog wel, Guido en Wendy van Guido’s Orchestra gaven acte de prĂ©sence. Men is gewaarschuwd!

Armanda en Nick dirigeren

Verrassend werd het en dat niet alleen voor de jubilerende dirigenten. Zangers wisten iets maar bijna niemand wist alles. Het koor heeft in alle stilte geoefend met dirigent Jos Pijnappel (o.a. dirigent van Concordia Eefde). De Muziek Advies Commissie heeft met succes een noodzakelijke wijziging doorgevoerd gekregen in het programma. Vrienden en bekenden van Nick en Armanda kwamen na de pauze binnen gelopen, oei wat gebeurt hier? Wie heeft hen uitgenodigd?

Peter Ketelaar neemt de regie over

Vanaf het moment dat Peter Ketelaar het programma onderbrak werd het nog gekker. Nu waren Nick en Armanda ook de regie nog kwijt.

Sketches en zang worden afgewisseld door video opnames. Het koor uit Canada, “Carl Orff”, Guido Dieteren, Berdien Stenberg, Con Brio, kwamen allen voorbij. En zo eindigde het zeventiende steenovenconcert in een ode aan onze dirigenten Nick en Armanda.

Geplaatst in Public.