Dankjewel Concert

Op 22 april heeft het Ettens mannenkoor een dankjewel concert gegeven voor onze vriendenkring de Club van 100 in een bomvolle en sfeervolle zaal Köster in Etten.

De organisatie van het concert was uitstekend voorbereid door het bestuur van de club, onder leiding van voorzitter Niels Berendsen.

Het koor zingt graag voor deze vertrouwde club “sponsors” en de sfeer is altijd ontspannen. De uitverkochte zaal helpt dan mee om er een spetterend concert van te maken, waarbij liederen uit verschillende genres en verschillende dynamiek elkaar afwisselen. Afwisseling wordt er ook gebracht door de verschillende solisten.

Dirigent Nick Moritz wist het geheel weer op een geweldige manier aan elkaar te praten en nam de gasten mee op reis door het concert. Natuurlijk ontbrak Armanda ten Brink niet bij dit concert, als pianiste, soliste en dirigente zijn we enorm blij met haar bijdrage.

De leden van de Club van Honderd helpen gezamenlijk mee het Ettens Mannenkoor financieel gezond te houden. Daar doet het koor graag iets voor terug!

Weet u trouwens dat deze Club van 100 al 39 jaar bestaat? Er worden al volop plannen gesmeed om het 40-jarig jubileum in 2018 te vieren. Wilt u er bij zijn dan wordt u vriendelijk begroet en welkom geheten bij deze Club!

Geplaatst in Cv100.